«Айыртау ауданы әкімінің аппараты» КММ, 150100, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкөл селосы, Ш.Уәлиханов көшесі 44, анықтама үшін телефон 8(71533) 21483, факс 8(71533) 22646, электрондық мекенжай: d.baigazzieva@sko.gov.kz, рұқсат етілген файлдар өлшемі: 20, бос әкімшілік мемлекеттік лауазымға орналасу үшін жалпы конкурс жариялайды

«Айыртау ауданы әкімінің аппараты» КММ, 150100, Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы Саумалкөл селосы, Ш.Уәлиханов көшесі 44, анықтама үшін телефон 8(71533) 21483, факс 8(71533) 22646, электрондық мекенжай: d.baigazzieva@sko.gov.kz, рұқсат етілген файлдар өлшемі: 20, бос әкімшілік мемлекеттік лауазымға орналасу үшін жалпы конкурс жариялайды:

1. «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әлеуметтік бағдарламалар, еңбек нарығының мониторингінің және ардагерлер, мүгедектер секторының бас маманы, мемлекеттік әкімшілік лауазымының санаты Е-R-4. Лауазымдық айлықақысы еңбек еткен жылына қарай 226 837 теңгеден 260 564 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері:

АӘК алушылардың аз қамтылған азаматтарының деректер банкін елді мекендер бойынша қалыптастырады.

Тұрғын үй көмегі бойынша істерді тағайындауды жүзеге асырады.

Мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеу бойынша істерді тағайындауды жүзеге асырады.

«АӘК әлеуметтік көмегі» ААЖ базасына атаулы әлеуметтік көмек істерін енгізу бойынша Жұмыспен қамту орталығын бақылайды.

Е-әкімдік бағдарламасына тұрғын үй көмегі бойынша істерді, мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеу бойынша істерді енгізеді.

Атаулы әлеуметтік көмек, тұрғын үй көмегі бойынша, мүгедек балаларды үйде оқытуға арналған шығындарды өтеу бойынша есептер жасайды.

Аз қамтылған азаматтар саны туралы мәліметтер деңгейінен азық-түлік себетінің құнынан құрайды.

АӘК төлеу үшін қаржы қаражатын жоспарлауға қатысады.

Аз қамтылған отбасылардың әлеуметтік мәртебесі бойынша мәліметтер жасайды. 2 жылдан аса атаулы әлеуметтік көмек алатын кедей отбасыларынан шығару үшін қабылданатын шаралар туралы мәліметтер жасайды.

Өтініш беруші ұсынған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын, ақпараттық жүйелерден және қағаз тасығыштардан алынған мәліметтердің дұрыстығын тексеру. Қажет болған жағдайда өтініш берушінің ұсынылған мәліметтерін нақтылау үшін тиісті органдарға, уәкілетті ұйымдарға және орталық мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне сұрау салуды жүзеге асырады. Атаулы әлеуметтік көмектің таңдалған түрінің дұрыстығын және жиынтық табыстың санын және Орталық жүргізген адамның (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек есебінің дұрыстығын тексереді.

Ұсынылған құжаттардың, атаулы әлеуметтік көмек түрін таңдау кезінде мәліметтер мен қателер, жиынтық табысты есептеу және адамға (отбасына) атаулы әлеуметтік көмектің мөлшерін есептеу кезінде толық емес және дұрыс емес екендігі анықталған жағдайда, СТҚ қағаз жеткізгіштегі құжаттар пакетін және электрондық шешім жобасын пысықтауға қайтару. Атаулы әлеуметтік көмек тағайындау немесе оны тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол туралы орталық немесе өтініш берушінің әкімі арқылы, ал бас тартқан жағдайда оның себептерін көрсете отырып, жазбаша түрде шешім қабылдайды. Атаулы әлеуметтік көмек, тұрғын үй көмегі, мүгедек балаларды үйде оқытуға арналған шығындарды өтеу тізімдемелерін жасауды және сомаларын төлеуді жүзеге асырады.

Жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасына электрондық пошта арқылы есептерді уақтылы ұсыну үшін жауапкершілік. Инспекция по труду. Жұмыспен қамту мәселелері бойынша Айыртау ауданының аумақтарын дамыту бағдарламасына жоспарлы тапсырмаларды дайындау-жыл сайын.

Меморандумдар жасау, жасалған меморандумдар бойынша есеп жүргізу.Ұжымдық шарттар бойынша есептілікті жүргізу.

Жұмыспен қамту карталарын қалыптастыру және жыл сайын түзету.

3-ТН есебін жинау және ұсыну. Халықты жұмыспен қамту орталығының жұмысын үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын негізгі талаптар:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім: Қызметтер (әлеуметтік жұмыс), Бизнес, басқару және құқық (менеджмент, халықаралық құқық, еңбекті ұйымдастыру және нормалау, құқықтану, маркетинг, әлемдік экономика, мемлекеттік аудит, экономика, қаржы, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару, мемлекеттік басқару, өңірлік даму), Педагогикалық ғылымдар (педагогика және психология, әлеуметтік педагогика және өзәін-өзі тану), әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат (психология, әлеуметтану, қоғамдық байланыс), ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ақпараттық-коммуникациялық технологиялар) бейіні бойынша, немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім: Бизнес, басқару және құқық (құқық, маркетинг (сала бойынша), менеджмент (қолдану саласы мен облысы бойынша), бухгалтерлік іс және салық салу, банк және сақтандыру ісі), ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (деректер базасын және ақпараттық желілерді құру және оларды басқару), білім (бастауыш және негізгі орта білім берудің озін-өзі тану мұғалімі) бейіндері бойынша білімдер рұқсат етіледі.

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

2. «Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы әкімдігінің жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің әлеуметтік бағдарламалар, еңбек нарығының мониторингінің және ардагерлер, мүгедектер секторының бас маманы (негізгі қызметкердің бала күтімі бойынша демалыс кезеңі 15.01.2027 жылға дейін), мемлекеттік әкімшілік лауазымының санаты Е-R-4. Лауазымдық айлықақысы еңбек еткен жылына қарай 195 549 теңгеден 224 624 теңгеге дейін.

Негізгі функционалдық міндеттері:

АӘК алушылардың аз қамтылған азаматтарының деректер банкін елді мекендер бойынша қалыптастырады.

Тұрғын үй көмегі бойынша істерді тағайындауды жүзеге асырады.

Мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеу бойынша істерді тағайындауды жүзеге асырады.

«АӘК әлеуметтік көмегі» ААЖ базасына атаулы әлеуметтік көмек істерін енгізу бойынша Жұмыспен қамту орталығын бақылайды.

Е-әкімдік бағдарламасына тұрғын үй көмегі бойынша істерді, мүгедек балаларды үйде оқытуға жұмсалған шығындарды өтеу бойынша істерді енгізеді.

Атаулы әлеуметтік көмек, тұрғын үй көмегі бойынша, мүгедек балаларды үйде оқытуға арналған шығындарды өтеу бойынша есептер жасайды.

Аз қамтылған азаматтар саны туралы мәліметтер деңгейінен азық-түлік себетінің құнынан құрайды.

АӘК төлеу үшін қаржы қаражатын жоспарлауға қатысады.

Аз қамтылған отбасылардың әлеуметтік мәртебесі бойынша мәліметтер жасайды. 2 жылдан аса атаулы әлеуметтік көмек алатын кедей отбасыларынан шығару үшін қабылданатын шаралар туралы мәліметтер жасайды.

Өтініш беруші ұсынған құжаттардың толықтығы мен дұрыстығын, ақпараттық жүйелерден және қағаз тасығыштардан алынған мәліметтердің дұрыстығын тексеру. Қажет болған жағдайда өтініш берушінің ұсынылған мәліметтерін нақтылау үшін тиісті органдарға, уәкілетті ұйымдарға және орталық мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелеріне сұрау салуды жүзеге асырады. Атаулы әлеуметтік көмектің таңдалған түрінің дұрыстығын және жиынтық табыстың санын және Орталық жүргізген адамның (отбасының) атаулы әлеуметтік көмек есебінің дұрыстығын тексереді.

Ұсынылған құжаттардың, атаулы әлеуметтік көмек түрін таңдау кезінде мәліметтер мен қателер, жиынтық табысты есептеу және адамға (отбасына) атаулы әлеуметтік көмектің мөлшерін есептеу кезінде толық емес және дұрыс емес екендігі анықталған жағдайда, СТҚ қағаз жеткізгіштегі құжаттар пакетін және электрондық шешім жобасын пысықтауға қайтару. Атаулы әлеуметтік көмек тағайындау немесе оны тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды, ол туралы орталық немесе өтініш берушінің әкімі арқылы, ал бас тартқан жағдайда оның себептерін көрсете отырып, жазбаша түрде шешім қабылдайды. Атаулы әлеуметтік көмек, тұрғын үй көмегі, мүгедек балаларды үйде оқытуға арналған шығындарды өтеу тізімдемелерін жасауды және сомаларын төлеуді жүзеге асырады.

Жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасына электрондық пошта арқылы есептерді уақтылы ұсыну үшін жауапкершілік. Инспекция по труду. Жұмыспен қамту мәселелері бойынша Айыртау ауданының аумақтарын дамыту бағдарламасына жоспарлы тапсырмаларды дайындау-жыл сайын.

Меморандумдар жасау, жасалған меморандумдар бойынша есеп жүргізу.Ұжымдық шарттар бойынша есептілікті жүргізу.

Жұмыспен қамту карталарын қалыптастыру және жыл сайын түзету.

3-ТН есебін жинау және ұсыну. Халықты жұмыспен қамту орталығының жұмысын үйлестіру.

Конкурсқа қатысушыларға қойылатын негізгі талаптар:

Жоғары немесе жоғары оқу орнынан кейінгі білім: Қызметтер (әлеуметтік жұмыс), Бизнес, басқару және құқық (менеджмент, халықаралық құқық, еңбекті ұйымдастыру және нормалау, құқықтану, маркетинг, әлемдік экономика, мемлекеттік аудит, экономика, қаржы, есеп және аудит, мемлекеттік және жергілікті басқару, мемлекеттік басқару, өңірлік даму), Педагогикалық ғылымдар (педагогика және психология, әлеуметтік педагогика және өзәін-өзі тану), әлеуметтік ғылымдар, журналистика және ақпарат (психология, әлеуметтану, қоғамдық байланыс), ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (ақпараттық-коммуникациялық технологиялар) бейіні бойынша, немесе орта білімнен кейінгі немесе техникалық және кәсіптік білім: Бизнес, басқару және құқық (құқық, маркетинг (сала бойынша), менеджмент (қолдану саласы мен облысы бойынша), бухгалтерлік іс және салық салу, банк және сақтандыру ісі), ақпараттық-коммуникациялық технологиялар (деректер базасын және ақпараттық желілерді құру және оларды басқару), білім (бастауыш және негізгі орта білім берудің озін-өзі тану мұғалімі) бейіндері бойынша білімдер рұқсат етіледі.

жұмыс тәжірибесі талап етілмейді.

 

Конкурс Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл Агенттігі Төрағасының 2017 жылғы 21 ақпандағы №40 бұйрығымен бекітілген «Б» корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына орналасуға конкурс өткізу Қағидалары негізінде өткізіледі.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мынадай құжаттар тапсырылады:

1) өтініш;

2) 3х4 үлгідегі түрлі түсті суретпен осы Қағидаларға 3-қосымшаға сәйкес нысанда толтырылған "Б" корпусының әкімшілік мемлекеттік лауазымына кандидаттың қызметтік тізімі (бұдан әрі – Қызметтік тізім);

3) білімі туралы құжаттар мен олардың көшірмелерінің нотариалдық куәландырылған көшірмелері;

"Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленуші, сондай-ақ өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын Қазақстан Республикасының азаматтарына шетелдік жоғары оқу орындары, ғылыми орталықтары мен зертханалары берген білім туралы құжаттарды қоспағанда, Қазақстан Республикасы азаматтарының шетелдік білім беру ұйымдарында алған білімі туралы құжаттарының көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды нострификациялау немесе тану куәліктерінің көшірмелері қоса беріледі.

 "Болашақ" халықаралық стипендиясын иеленушілерге берілген білімі туралы құжаттарға "Халықааралық бағдарламалар орталығы" Акционерлік қоғамы берген Қазақстан Республикасы Президентінің "Болашақ" халықаралық стипендиясы бойынша оқуды аяқтау туралы анықтаманың көшірмесі қоса беріледі.

Өзара тану және баламалылығы туралы халықаралық шарттардың қолдану аясына жататын білімі туралы құжаттардың көшірмелеріне білім беру саласындағы уәкілетті орган берген аталған білімі туралы құжаттарды тану туралы анықтаманың көшірмелері қоса беріледі.

Жалпы конкурсқа қатысу үшін мемлекеттік қызметші және Заңның 27-бабы 8-тармағы бірінші бөлігінде көрсетілген адам келесі құжаттарды тапсырады:

1) осы Қағидалардың 2-қосымшасына сәйкес нысандағы өтініш;

2) тиісті персоналды басқару қызметімен құжат тапсырғанға дейін бір айдан аспайтын уақытта расталған қызметтік тізім.

Құжаттардың толық пакетін қолма-қол тәртіпте немесе почта арқылы тапсырған кандидаттарға конкурс комиссиясының хатшысы осы Қағидалардың 5-қосымшасына сәйкес нысан бойынша құжаттарды қабылдау туралы қолхатты береді.

Құжаттардың толық емес пакетін немесе дәйексіз мәліметтерді ұсыну комиссияның хатшысымен оларды қабылдаудан бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Құжаттардың толық пакетін электрондық түрде электрондық почта мекенжайына тыпсырған кандидаттарға қолхат электрондық түрде кандидаттың электрондық почта мекенжайына жолданады.

Азаматтар біліміне, жұмыс тәжірибесіне, кәсіби деңгейіне және беделіне қатысты (біліктілігін арттыру, ғылыми дәрежелер мен атақтар берілуі туралы құжаттардың көшірмелері, мінездемелер, ұсынымдар, ғылыми жарияланымдар және өзге де олардың кәсіби қызметін, біліктілігін сипаттайтын мәліметтер) қосымша ақпараттарды бере алады.

Жалпы конкурсқа қатысуға ниет білдірген азаматтар «Айыртау ауданы әкімінің аппараты» КММ құжаттарын электронды түрде «Е-қызмет» интегралды ақпараттық жүйесі не «Е-gov» электронды Үкімет порталы арқылы не хабарландыруда көрсетілген электрондық почта мекенжайына құжаттарды қабылдау мерзімінде тапсырады.

Конкурс қатысушылардың дәйексіз мәліметтерді ұсынуы оларды әңгімелесуге жіберуге бас тартуы үшін негіз болып табылады.

Жалпы конкурсқа қатысатын және әңгімелесуге жіберілген кандидаттар оны әңгімелесуге кандидаттарды жіберу туралы оларды хабардар еткен күнннен бастап 3 жұмыс күні ішінде конкурс жариялаған Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданы әкімінің аппараты ғимаратында өтеді.

Конкурс комиссиясы жұмысының ашықтылығы мен объективтілігін қамтамасыз ету үшін оның отырысына байқаушылар және сарапшылар шақырылады.

Конкурс комиссиясының отырысына байқаушылар ретінде он сегіз жасқа толған Қазақстан Республикасының азаматтары, оның ішінде мемлекеттік қызмет істері жөніндегі уәкілетті органның (бұдан әрі – уәкілетті орган) жұмыскерлері қатыса алады.

Байқаушы ретінде конкурс комиссиясының отырысына қатысу үшін адам әңгімелесу басталғанға дейін екі сағаттан кешіктірмей персоналды басқару қызметін (кадр қызметін) хабардар етеді.

Хабардар ету конкурс өткізу туралы хабарландыруда көрсетілген телефон бойынша немесе электронды пошта бойынша жүзеге асырылады.

Сарапшы ретінде конкурс жариялаған мемлекеттік органның жұмыскері болып табылмайтын, бос лауазымның функционалдық бағыттарына сәйкес облыстарда, соның ішінде ғылым саласында жұмыс тәжірибесі бар адамдар, сондай-ақ персоналды іріктеу және жоғарылату бойынша мамандар, басқа мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілері, Қазақстан Республикасы Парламентінің және мәслихаттардың депутаттары қатыса алады.

Сарапшылар әңгімелесуге қатысады, кандидаттарға сұрақтар қояды, конкурс комиссиясының мүшелеріне кандидаттар туралы өз пікірлерін білдіреді.

Сарапшылар әңгімелесу барысын өздерінің техникалық жазба құралдарымен белгілей алады.

Азаматтар конкурсқа қатысу шығындарын (әңгімелесу өтетiн жерге келу және қайту, тұрғын жай жалдау, тұру, байланыс қызметiнiң барлық түрлерiн пайдалану) өздерiнiң жеке қаражаттары есебiнен жүргiзедi.

Құжаттарды қабылдау мерзiмi Солтүстік Қазақстан облысы Айыртау ауданының әкімі www.airtau.sko.gov.kz және мемлекеттiк қызмет iстерi жөнiндегi уәкiлеттi органының gov.egov.kz. интернет-ресурстарында жалпы конкурс өткiзу туралы хабарландыру соңғы жарияланған күнінен бастап 7 жұмыс күннің ішінде, тапсырылуы тиіс.

Конкурсқа қатысушылар мен кандидаттар уәкiлеттi органға немесе оның аумақтық бөлiмшесiне, не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес сот тәртiбiнде конкурс комиссиясының шешiмiне шағымдана алады.

Өтініш (DOCX 27 Kb)

13.03.2024
Қаралым саны: 42
Акорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor coronavirusegovПремьер Официальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділет